LA CRISIS NO AFECTA A McDONALD'S
El sector del menjar ràpid és dels pocs que no s'ha ensorrat amb la pitjor fase de la crisi econòmica. No només això, sinó que McDonald 's,' el rei del fast food ', ha aconseguit augmentar els seus beneficis un 9% el 2011.
El sector del menjar ràpid és dels pocs que no s'ha ensorrat amb la pitjor fase de la crisi econòmica. No només això, sinó que McDonald 's,' el rei del fast food ', ha aconseguit augmentar els seus beneficis un 9% el 2011.
Tot i que els espanyols
són els que menys inverteixen en menjar ràpid, segons reflecteixen les
conclusions d'un estudi titulat 'El Consum de Menjar Ràpid' del Strategic
Research Center d'EAE Business School, s'espera un increment en la previsió de
despesa en menjar ràpid a Espanya
del 18,75% fins a 2014, data en la qual cada ciutadà invertirà a l'any 25,65 euros de mitjana en
'fast food'.
Per aconseguir tot això es basen en 10 punts:
1r: El sistema de franquícies
2n: La internacionalització
3r: Una marca global amb esperit local
4t: Una marca de negoci consolidada
5è: Neteja extrema
6è: Preus baixos
7è: La varietat de porcions
8è: Visibilitat a través de patrocinis
9è: Contractació de joves
10è: Wi-Fi gratuït als restaurants
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thank you for you comments!